مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 13:102019-11-16سياسي

نگاه گسترده به جغرافیای مقاومت در منطقه ضروری است


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بی تردید نگاه گسترده به جغرافیای مقاومت در منطقه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه، اظهار کرد: نگاه گسترده به جغرافیای مقاومت یکی از مطالبات رهبری است که اخیرا این موضوع را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه نسل سوم و چهارم با قرار گرفتن در کنار نسل انقلاب کشورمان، توانستند امنیت را در منطقه برقرار کنند، اضافه کرد: هیچ کشوری به جز ایران اسلامی تاکنون نتوانسته است، هیمنه استکبار را در هم بشکند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه نباید اجازه دهیم، بین نسل های کشورمان فاصله ایجاد شود، ادامه داد: بازنشسته های سپاه سرمایه های این مرز و بوم هستند و جوانان نیز آینده ایران اسلامی را می سازند.

وی بیانات مقام معظم رهبری از جمله از سپاه صد در صد راضی هستم ولی قانع نیستم را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: تاکنون ایشان درباره هیچ ارگانی چنین اظهاراتی نداشته اند پس این موضوع برای مجموعه سپاه دلگرم کننده است، ولی باید کارگروه و جلساتی تشکیل، تا نقاط ضعف را شناسایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه گسترده به جغرافیای مقاومت در منطقه ضروری است

نگاه گسترده به جغرافیای مقاومت در منطقه ضروری است