مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 13:062019-11-16سياسي

روزی که جهان اصفهان را شناخت/روزی که 370 شهید تشییع شد


 25 آبان سال 1361 را باید روزی فراتر از یک حماسه ملی شناخت، روزی که دنیا فهمید مردم ایران ترسی از شهادت ندارند، روزی که 370 شهید از نزدیک به روی دستان پدران و مادرانشان تشییع شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برادران و پدران همین شهدا بعد از تشییع گل های پرپر شده شان لباس رزم پوشیدند و به میدان رفتند تا جهان بداند نایب امام زمان(عج) هرگز تنها نخواهد ماند و مردم اصفهان ثابت کردند که همیشه در خط مقدم خواهند ماند.

عملیات پر رمز و راز محرم یک دستاورد بزرگ برای کشور در دوران دفاع مقدس محسوب می شود، آزادسازی 700 کیلومترمربع از خاک ایران و 300 کیلومتر از خاک عراق و دیده شدن دورنمای شهر العماره عراق از روی بلندی های جبال حمرین در این عملیات باعث شد استراتژی جدید برای عملیات گسترده در منطقه جنوب که هدفش تعیین سرنوشت جنگ بود حاصل گردد.

تاریخ شاهد است که در روز حماسه آفرینی تاریخی اصفهان مردم با ذکر یا زهرا(س) و یا زینب(س) و یاحسین(ع) در حالی فرزندان و پدران و برادران شهید خود را بدرقه کردند که نه تنها از دفاع در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی و ایران عزیز خسته نشده بودند بلکه همان روز لباس رزم بر تن کردند و پای در میدان نهادند تا دستاوردهای مهم عملیات محرم که با خون شهیدان به دست آمده بود را محفوظ داشته و زمینه پیروزی های دیگر را فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی که جهان اصفهان را شناخت/روزی که 370 شهید تشییع شد

روزی که جهان اصفهان را شناخت/روزی که 370 شهید تشییع شد