مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 13:012019-11-16سياسي

فصلنامه «نظام سازی و حکمرانی علم، فناوری و نوآوری» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل میرزاپور دبیر شبکه پیشران فناوری های راهبردی و تحقیقات کاربردی و توسعه ای و مدیر مسئول اولین فصلنامه تخصصی حکمرانی از انتشار فصلنامه ای با عنوان نظام سازی و حکمرانی علم، - فصلنامه نظام سازی و حکمرانی علم، فناوری و نوآوری منتشر شد اولین فصلنامه تخصصی حکمرانی با عنوان فصلنامه نظام سازی و حکمرانی علم، فناوری و نوآوری منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل میرزاپور دبیر شبکه پیشران فناوری های راهبردی و تحقیقات کاربردی و توسعه ای و مدیر مسئول اولین فصلنامه تخصصی حکمرانی از انتشار فصلنامه ای با عنوان نظام سازی و حکمرانی علم، فناوری و نوآوری خبر داد و گفت: موضوع حکمرانی در حوزه های مختلف کارکردی، مورد توجه قرار گرفته است.

اما با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه علم و فناوری در پیشرفت ملی و تاکید ویژه مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت پیشرفت علم و فناوری کشور موضوع حکمرانی در حوزه علم و فناوری اهمیت و ضرورت بیشتری می یابد.

مدیر مسئول فصلنامه تخصصی حکمرانی افزود: در نظر داریم در این فصلنامه بین رشته ای و تخصصی، مسائل اصلی کشور در حوزه علم و فناوری و نوآوری را مورد توجه قرار داده و در این راستا مقالات علمی و یادداشت های سیاستی مرتبط را منتشر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصلنامه «نظام سازی و حکمرانی علم، فناوری و نوآوری» منتشر شد

فصلنامه «نظام سازی و حکمرانی علم، فناوری و نوآوری» منتشر شد