مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 12:472019-11-16فرهنگي

تنها یک اثر «شفیعی کدکنی» برای شناختن او به عنوان شاعری بزرگ کافی است


یک استاد ادبیات دانشگاه فردوسی گفت: تنها وجود یکی از آثار دکتر کدکنی برای شناخته شدن ایشان به عنوان یکی از شعرای بزرگ ایران کافی است.

- تنها یک اثر شفیعی کدکنی برای شناختن او به عنوان شاعری بزرگ کافی است ایسنا/خراسان رضوی یک استاد ادبیات دانشگاه فردوسی گفت: تنها وجود یکی از آثار دکتر کدکنی برای شناخته شدن ایشان به عنوان یکی از شعرای بزرگ ایران کافی است.

دکتر جواد محقق در بزرگداشت یاد و خاطره هشت شاعر بزرگ و درگذشته معاصر خراسان که در مؤسسه همدم برگزار شد، اظهار کرد: اگر هیچ یک از آثار تحقیقی ایشان نبود و حتی تمام 12 دفتری که پیش و پس از انقلاب نوشته اند و شعرهای آینده هم وجود نداشت و تنها یک دفتر از ایشان وجود داشت، همین یک دفتر برای ما کافی بود که امروز نام شفیعی کدکنی را به عنوان یکی از شعرای بزرگ 100 سال اخیر ایران به زبان بیاوریم.

محقق بیان کرد: به یاد دارم که استاد شفیعی کدکنی در سال های گذشته در یکی از کلاس های خود گفتند یکی از دلایلی که شعر فروزان فر کمتر مورد توجه قرار گرفته، سایه سنگین بعد تحقیقی و پژوهشی ایشان است و به اندازه ای این مسأله قوی و بزرگ است که کسی به آن توجه نکرده؛ این در حالی است که شعر او باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها یک اثر «شفیعی کدکنی» برای شناختن او به عنوان شاعری بزرگ کافی است

تنها یک اثر «شفیعی کدکنی» برای شناختن او به عنوان شاعری بزرگ کافی است