مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 12:432019-11-16سياسي

سفر گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران به تهران


در سفر چهار روزه گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران به تهران، ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه و راه های گسترش همکاری های پارلمانی و اقتصادی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران به ریاست شالوا کیکناولیدز رییس گروه دوستی به منظور دیدار و گفتگو با برخی مقامات جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرد.

در اولین روز این سفر چهار روزه، اعضای هیأت مذکور با احمد علیرضا بیگی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان دیدار و درباره نحوه ارتقای همکار ی ها با بهره گیری از ظرفیت نهادهای پارلمانی 2 کشور بحث و گفتگو کردند.

طرفین همچنین در خصوص چالش های فراروی مناسبات 2 کشور و راه های گسترش همکاری های اقتصادی به گفتگو پرداختند.

    این هیأت در ادامه برنامه های خود قرار است  با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و برخی کمیسیون های اقتصادی مجلس، وزرای خارجه، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شهردار تهران دیدار و گفت وگو کنند.

گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران قرار است بدین منظور فردا (یکشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه ایران با محمدجواد ظریف دیدار و گفتگو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران به تهران

سفر گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران به تهران