مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 12:392019-11-16اجتماعي

تاثیر منفی انگ زدن بر روان دانش آموزان


خانواده ها اصلی ترین رکن شکل گیری هویت کودکان هستند و باید بررسی شود که خانواده ها چقدر آماده این مأموریت هستند و به خانواده ها در شکل گیری درست هویت کودکان آموزش دهیم.

- وزیرآموزش و پرورش گفت: خانواده ها اصلی ترین رکن شکل گیری هویت کودکان هستند و باید بررسی شود که خانواده ها چقدر آماده این مأموریت هستند و به خانواده ها در شکل گیری درست هویت کودکان آموزش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی، با اشاره به اینکه نهاد گسترده آموزش وپرورش باید از آموزه های دینی بهره گیرد تا بتواند در تعلیم و تربیت موفق باشد، اظهارکرد: هویت از موضوعات اساسی در آموزش وپرورش است که باید درک درستی از جایگاه آن داشته باشیم تا بتوانیم سند تحول و نظام بنیادین را پیاده کنیم.

وزیرآموزش وپرورش بابیان اینکه در ساختن یک جامعه بالنده و باشکوه با اتکا به مردمانی باورمند باید بتوانیم ارزش های اسلامی را حفظ و پیاده کنیم، گفت: انقلاب اسلامی درصدد احیای تمدن اسلامی و تعالی میهن است و عزت و سربلندی مردم را هدف قرار داده است و برای ساختن کشور باید فرهنگ ایرانی اسلامی را محورکار قرار دهیم تا به هدف برسیم.

وی افزود: در جامعه ما فرهنگ استکبارستیزی تبلیغ می شود و حمایت از مظلومان سرلوحه کار است و اقدامات زیادی برای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر منفی انگ زدن بر روان دانش آموزان

تاثیر منفی انگ زدن بر روان دانش آموزان