مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 12:322019-11-16اقتصادي

اعلام جزییات طرح ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد


جزییات ثبت نام طرح ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی این استان گفت: 10استانی که ثبت نام طرح اقدام ملی تولید مسکن در آن انجام می شود شامل سیستان و بلوچستان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، قم، چهارمحال و بختیاری، کردستان و گلستان است که خوشبختانه کهگیلویه و بویراحمد در اولویت قرار گرفته است.

نیک اقبالی افزود: باتوجه به اینکه کهگیلویه و بویراحمد جز این 10 استان است متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن می توانند از امروز با مراجعه به سایت .

www.

tem.

mrud.

ir ثبت نام کنند.

وی شرایط لازم متقاضیان برای ثبت نام در سایت را استفاده نکردن از تسهیلات بانکی (فرم ج سبز )، متاهل و یا سرپرست خانوار، زنان خود سرپرست مشروط به داشتن حداقل 35 سال سن، سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضا، داشتن شرایط لازم برای دریافت تسهیلات بانکی، توانایی تامین هزینه ساخت مسکن (به غیر از تسهیلات بانک)،امکان سپرده گذاری حداقل 300 میلیون ریال در بانک مسکن به منظور اطمینان از توانایی متقاضی در تامین هزینه های ساخت مسکن بر شمرد.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه از امروز سامانه بازگشایی و مدت ثبت نام سه روز پیش بینی شده است، گفت: همه مراحل ثبت نام از طریق سامانه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات طرح ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

اعلام جزییات طرح ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد