مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 12:202019-11-16دانش

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 98 تا فردا 26 آبان ماه ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی اطلاعیه سازمان سنجش آموزش اطلاعات لازم در خصوص رشته ها و دانشگاه های دارای ظرفیت برای تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبان .

- ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت کدرشته محل های آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد فردا یکشنبه 26 آبان ماه جاری به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی اطلاعیه سازمان سنجش آموزش اطلاعات لازم در خصوص رشته ها و دانشگاه های دارای ظرفیت برای تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون در کدرشته محل های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی که ظرفیت آن ها تکمیل نشده از روز چهارشنبه 22 آبان ماه بر روی سایت این سازمان قرار گرفت.

کلیه متقاضیان واجد شرایط بر اساس مندرجات اطلاعیه فوق از روز پنجشنبه 23 آبان ماه می توانستند نسبت به تکمیل ظرفیت انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه در آزمون فوق اقدام کنند.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 که در آزمون مذکور ثبت نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده و نمره علمی آن ها بالاتر از نمره صفر (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 98 تا فردا 26 آبان ماه ادامه دارد

ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 98 تا فردا 26 آبان ماه ادامه دارد