مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 12:072019-11-16سياسي

محسن رضایی: راه پیروزی ملت فلسطین وحدت و مقاومت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به کمیسیون تخصصی حقوقدانان جهان اسلام که همزمان با کنفرانس بزرگ وحدت اسلامی با حضور نمایندگان و حقوقدانان 16 کشور جهان و 150 حقوقدان داخلی در تهران برگزار شد، - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: راه پیروزی نهایی ملت فلسطین وحدت، استقامت و مقاومت در برابر دشمنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به کمیسیون تخصصی حقوقدانان جهان اسلام که همزمان با کنفرانس بزرگ وحدت اسلامی با حضور نمایندگان و حقوقدانان 16 کشور جهان و 150 حقوقدان داخلی در تهران برگزار شد، آورده است: همه مسلمین امت واحده هستند و رمز پیروزی ملت فلسطین در مقاومت است و یقینا حق و عدل پیروز خواهد شد، زیرا این وعده الهی است.

در این پیام آمده است: سیاست کلی جمهوری اسلامی ایران برپایه اتحاد و انسجام امت اسلامی و وحدت جامعه مسلمین بنا شده و تغییر ناپذیر است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درپایان تاکید کرده است: رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت همه جانبه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار به ظلم، کودک کشی، نسل کشی و اشغالگری در حق ملت فلطین و ملت های دیگر اقدام می کند و راه مقابله با آن، وحدت جهان اسلام و اندیشه مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: راه پیروزی ملت فلسطین وحدت و مقاومت است

محسن رضایی: راه پیروزی ملت فلسطین وحدت و مقاومت است