مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 12:062019-11-16اجتماعي

کاهش ناپایداری آسمان مازندران/ سامانه بارشی دیگر در راه مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می شود اما بارش ها به صورت متناوب و پراکنده تا سه شنبه ادامه دارد.

- احمد اسدی امروز درباره آخرین وضعیت پیش بینی وضعیت جوی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از عصر پنج شنبه با نفود و تقویت سامانه بارشی بارندگی ها در استان اغاز شد که تا صبح امروز بارندگی، وزش باد، کاهش محسوس دما و در ارتفاعات شاهد بارش برف بودیم.

وی افزود: بیشترین بارش بورخانی لفور 180، کلوده محموداباد 137، نوشهر و امل 129، دشت سر امل 124، سفیداب رامسر 122، بازیارخیل میاندورود 117، پل سفید 107، قائمشهر 87 و ساری 57 میلی متر بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بیشترین بارش برف مربوط به کلاردشت با ارتفاع 45، الاشت 41، کجور 35، کیاسر 30 و بلده و سیاه بیشه 10 سانتی متر  بوده است.

اسدی با بیان اینکه امروز از ناپایداری اسمان مازندران کاسته می شود اما بارش ها به صورت متناوب و پراکنده تا سه شنبه ادامه دارد، تصریح کرد: براساس نقشه های هواشناسی، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه نیز بارش ها در سطح استان گسترش می یابد.

وی با اعلام اینکه هوای سرد کماکان تا پایان هفته در اسمان مازندران ماندگار خواهد بود، یادآور شد:  بارش ها در ارتفاعات و مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ناپایداری آسمان مازندران/ سامانه بارشی دیگر در راه مازندران

کاهش ناپایداری آسمان مازندران/ سامانه بارشی دیگر در راه مازندران