مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 11:542019-11-16حوادث

محور فولادمحله - کیاسر بازگشایی شد


رییس پلیس راه استان از بازگشایی محور فولادمحله به کیاسر که شب گذشته مسدود شده بود خبرداد و گفت: هم اکنون تردد در تمام جاده های استان برقرارست.

- ایسنا/سمنان رییس پلیس راه استان از بازگشایی محور فولادمحله به کیاسر که شب گذشته مسدود شده بود خبرداد و گفت: هم اکنون تردد در تمام جاده های استان برقرارست.

سرهنگ تقی کبیری اظهار کرد: محور فولادمحله به کیاسر حد فاصل استان های سمنان و مازندران که شب گذشته مسدود شده بود بازگشایی شده و تردد در آن برقراراست.

وی با اشاره به برودت هوا و احتمال نزول برف در محورهای مواصلاتی از عموم رانندگان خواست از هر گونه تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

کبیری با بیان این که هم اکنون تردد در تمام جاده های استان سمنان برقراراست بر همراه داشتن زنجیر چرخ تاکید و خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از حرکت از سلامت سیستم گرمایش و روشنایی خودرو همچنین برف پاک کن ها اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راه استان سمنان همچنین از حضور فعال و مستمر ماموران پلیس راه در جاده ها به خصوص نقاط حادثه خیز و گردنه های برفگیر استان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان رفت و آمد در این محور در حال حاضر به صورت روان در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور فولادمحله - کیاسر بازگشایی شد

محور فولادمحله - کیاسر بازگشایی شد