مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 11:452019-11-16دانش

دانشگاه امیرکبیر در حوزه کارآفرینی در رتبه نخست کشوری قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی در سیزدهمین گردهمایی اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: - رییس دانشگاه امیرکبیر گفت: این دانشگاه در بحث کارآفرینی فعالیت های بسیار خوبی انجام داده است؛ به طوری که اکنون در بین دانشگاه های کشور در رتبه نخست قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی در سیزدهمین گردهمایی اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه در بحث کارآفرینی اقدامات بسیار خوبی انجام داده و اکنون در این زمینه به رتبه نخست در میان دانشگاه های کشور رسیده است.

وی با اشاره به فعالیت کارآفرینانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: به دلیل نتایج خوبی که در این حوزه به دست آورده ایم در حال جذب بودجه های خوبی در این حوزه هستیم.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: در حوزه مهارت افزایی نیز فعالیت های متعددی در این دانشگاه صورت گرفته، اما در میانه راه قرار داریم.

معتمدی افزود: در مجموع می توان گفت که دانشگاه صنعتی امیرکبیر از نظر کمی و کیفی در بین 5 دانشگاه صنعتی کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه امیرکبیر در حوزه کارآفرینی در رتبه نخست کشوری قرار دارد

دانشگاه امیرکبیر در حوزه کارآفرینی در رتبه نخست کشوری قرار دارد