مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 11:332019-11-16سياسي

دانشمند آمریکایی برنده جایزه جهانی «اخلاق در علم ابن سینا»


مراسم اهدای پنجمین دوره جایزه جهانی «ابن سینا برای اخلاق در علم» با حضور نماینده ایران و قائم مقام یونسکو در مقر این سازمان در پاریس برگزار شد.

- پنجمین دوره جایزه جهانی اخلاق در علم و فناوری برگزار شد؛ دانشمند آمریکایی برنده جایزه جهانی اخلاق در علم ابن سینا ایسنا/همدان مراسم اهدای پنجمین دوره جایزه جهانی ابن سینا برای اخلاق در علم با حضور نماینده ایران و قائم مقام یونسکو در مقر این سازمان در پاریس برگزار شد.

مراسم اهدای پنجمین دوره جایزه جهانی ابن سینا برای اخلاق در علم که در سالجاری به موضوع اخلاق زیست محیطی اختصاص دارد، در مراسمی با حضور قائم مقام یونسکو و احمد جلالی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در این سازمان برگزار شد.

پروفسور دونالد ای.

براون Donald A.

Brown برنده امسال این جایزه که به اجماع از سوی هیئت داوری بین المللی انتخاب شد، استاد شهیری است که سالیان درازی از عمر خود را مصروف اخلاق در علم و خاصه پیرامون اخلاق زیست محیطی ، با ارائه پژوهش های بسیار وزین و تدریس در دانشگاه های معتبر جهان کرده است.

دستاوردهای آکادمیک دونالد ای براون در برجسته کردن جایگاه اخلاق در موضوعات مربوط به تغییرات آب و هوایی در سطوح ملی و بین المللی و تحلیل های مؤثر او بر چرایی غفلت از اصول اخلاقی در زمینه تغییرات اقلیمی و زیست محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند آمریکایی برنده جایزه جهانی «اخلاق در علم ابن سینا»

دانشمند آمریکایی برنده جایزه جهانی «اخلاق در علم ابن سینا»