مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 11:162019-11-16اقتصادي

آمادگی ستاد تنظیم بازار گیلان برای اجرای صحیح اصلاح قیمت بنزین


ستاد تنظیم بازار گیلان یک روز پس از اصلاح قیمت بنزین راهکارهای اجرای این تصمیم را در استان بررسی و بر درست اجراشدن و بستن راه های مقابله برای سودجویان از این اقدام تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، افزایش قیمت بنزین به صورت مستقیم روی نرخ کرایه و حمل ونقل بار و مسافر اثر می گذارد اما دولت وعده داده در پی اصلاح صورت گرفته بنزین اجازه افزایش نرخ کرایه ها و به سبب آن اجازه افزایش قیمت کالاها و خدمات را نخواهد.

 در راستای این تصمیم دولت و اصلاح نرخ بنزین در کشور اعضای ستاد تنظیم بازار گیلان در نخستین روز کاری پس از افزایش قیمت آن در استانداری پیش از ظهر امروز تشکیل جلسه داد و ابعاد مختلف این تصمیم موردبررسی قرار گرفت.

در گیلان علاوه بر وجود تاکسی های خطی، برخط، گردشی و شخصی، شرکت های پخش، حمل ونقل عمومی و خودروهای دولتی وجود دارد که دولت در برنامه ریزی های خود تکلیف برخی از آن ها را مشخص کرده و مابقی را به آینده موکول کرده که تصمیم گیری و اعلام آن یقیناً مستلزم بازبینی و گرفتن بازخوردهای لازم توسط استان و اعضای ستاد تنظیم بازار است.

در ارتباط با افزایش سوخت و تأثیر آن بر هزینه های نرخ حمل ونقل محمدرضا نازک کار، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرده هیچ گونه افزایش نرخی در بحث حمل ونقل نداریم و هیچ شرکتی حق اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ستاد تنظیم بازار گیلان برای اجرای صحیح اصلاح قیمت بنزین

آمادگی ستاد تنظیم بازار گیلان برای اجرای صحیح اصلاح قیمت بنزین