مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 10:552019-11-16اقتصادي

سهم بازار ایران کیش دردرآمدهای غیرکارتی افزایش یافته است


مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی که منتشر شده است، سهم بازار این شرکت در درآمدهای غیر کارتی افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایران کیش، علیرضا کدیور با بیان اینکه شرکت ایران کیش در سال گذشته بخش عمده در آمدهایش از کارمزدهای پوز و کارتخوان ها بود گفت: این شرکت در سال جاری برنامه هایی برای تغییر این منابع دنبال کرد تا در آمدهایی به غیر از این نیز به دست آورد.

کدیور افزود: از سویی ایران کیش این فرصت را دارد تا از کارتخوان های مستهلک و یا خارج از سرویس و شبکه با اندکی سرمایه گذاری و هزینه کردن های محدود بهره برده و آن ها راوارد چرخه درآمدی کند.

مدیر عامل یکی ازشرکت های صاحب سهام ایران کیش در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه اهداف سهامداران طی هشت ماه گذشته محقق شده است گفت: به نظر می آید که ما درایران کیش به سمت خوبی پیش می رویم، روند و جهتگیری های کنونی شرکت مثبت است، ایران کیش هم می تواند منابع درآمدی اش را متفاوت کند و هم اینکه از بخش هایی در آمدزایی داشته باشد که حاشیه سود بالاتری دارد.

وی درباره این که روی کدام یک از محصولات ایران کیش باید بیشتر سرمایه گذاری شود اظهارداشت: به نظر می آید حوزه ای که خیلی نیاز به سرمایه گذاری های سخت افزار آنچنانی ندارد، حوزه درگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بازار ایران کیش دردرآمدهای غیرکارتی افزایش یافته است

سهم بازار ایران کیش دردرآمدهای غیرکارتی افزایش یافته است