مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 10:122019-11-16سياسي

پاسخگویی به مردم پیرامون ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن


صبح امروز از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت به سوالات و شکایات مردمی استان پیرامون ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن پاسخ داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، صبح امروز مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی، معاونت بازآفرینی شهری و مسکن، رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و کارشناسان حوزه بازآفرینی شهری و مسکن در محل سامانه سامد(سامانه الکترونیکی مردم و دولت) از ساعت 9 تا 11 صبح حضور یافتند و از طریق تلفن 111 به سوالات و شکایات مردمی پاسخ دادند.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان گفت: در این برنامه بیش از 80 مورد ارتباط تلفنی هم استانی ها بررسی، پاسخگویی و راهنمایی های لازم درخصوص آخرین وضعیت و مرحله بعدی ثبت نام ارائه شد.

وی گفت: سهمیه خراسان جنوبی در طرح اقدام ملی مسکن 2 هزار و 449 واحد، شامل هزار و 382 واحد در شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت استان (بیرجند) و هزار و 67 واحد در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت استان بود که با توجه به استقبال بالای متقاضیان در خراسان جنوبی در روز اول ثبت نام ظرفیت تکمیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به مردم پیرامون ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن

پاسخگویی به مردم پیرامون ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن