مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 10:082019-11-16بين الملل

پرفروش شدن مشکوک کتاب پسر دونالد ترامپ


کتاب جنجالی جدیدی که توسط «دونالد ترامپ جونیور» پسر ارشد رییس جمهور ایالات متحده آمریکا علیه حزب چپ گرای این کشور نوشته شده درحالی به رتبه یک پرفروش های غیرداستانی نیویورک تایمز تبدیل شده است که شواهد نشان می دهد نسخه های بسیار زیادی از این کتاب به صورت عمده خریداری شده اند.

- کتاب جنجالی جدیدی که توسط دونالد ترامپ جونیور پسر ارشد رییس جمهور ایالات متحده آمریکا علیه حزب چپ گرای این کشور نوشته شده درحالی به رتبه یک پرفروش های غیرداستانی نیویورک تایمز تبدیل شده است که شواهد نشان می دهد نسخه های بسیار زیادی از این کتاب به صورت عمده خریداری شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، کتاب متاثر: چطور جناح چپ از نفرت تغذیه می کند و می خواهد ما را ساکت کند نوشته دونالد ترامپ جونیور که در پنجم نوامبر منتشر شد این هفته به صدر پرفروش های غیرداستانی نشریه نیویورک تایمز راه یافت.

تقریبا 30 سال پیش بود که گزارش هایی منتشر شد که نشان می داد دونالد ترامپ افرادی را ملزم کرده تا هزاران نسخه از کتاب هنر معامله او را برای پرفروش شدن بخرند.

حالا دونالد ترامپ جونیور نیز به همین کار متهم شده است.

اتهام های واردشده به پسر بزرگ دونالد ترامپ زمانی مطرح شد که نام کتاب او در صدر فهرست کتاب های غیرداستانی پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفت و این نشریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرفروش شدن مشکوک کتاب پسر دونالد ترامپ

پرفروش شدن مشکوک کتاب پسر دونالد ترامپ