مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 09:542019-11-16اقتصادي

کارگاه های چرم همدان کمبود نیرو دارند


رییس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان از کمبود نیروی کار متخصص در اتحادیه چرم و کفش استان خبر داد و گفت: کارگاه های تولیدی چرم با کمبود نیروی کار مواجه هستند و امکان آموزش افراد را ندارند.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه کیف، کفش و چرم همدان از کمبود نیروی کار متخصص در اتحادیه چرم و کفش استان خبر داد و گفت: کارگاه های تولیدی چرم با کمبود نیروی کار مواجه هستند و امکان آموزش افراد را ندارند.

احمد گازرانی در گفت وگو با ایسنا، پیرامون مذاکره با جهاددانشگاهی همدان در زمینه برگزاری دوره های آموزشی ویژه بانوان و متقاضیان مشاغل خانگی، اظهار کرد: اگر مردم به دنبال این هستند که با کمترین هزینه، شغل درآمدزایی برای خود ایجاد کنند، صنعت چرم به علت تولید کالاهایی که مصرف روزمره داشته و تقاضای آنها در بازارهای داخلی و خارجی وجود دارد، گزینه مناسبی است.

وی با بیان اینکه تجهیزات و ابزار مورد نیاز برای انجام کار تولید در این صنعت، هزینه کمی دارد، افزود: موضوعی که در اتحادیه چرم و کفش با آن مواجه هستیم این است که کارگاه های تولیدی با کمبود نیروی متخصص و توانمند روبرو هستند و امکان آموزش افراد را ندارند و فقط می توانند از شیوه های استاد- شاگردی کار را به افراد بیاموزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های چرم همدان کمبود نیرو دارند

کارگاه های چرم همدان کمبود نیرو دارند