مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 09:432019-11-16سياسي

131 هزار نفر، عضو کتابخانه های عمومی استان کرمان


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان با اشاره به اینکه 131 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی استان کرمان هستند، اظهار کرد: این آمار افزایش شش درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان با اشاره به اینکه 131 هزار نفر عضو کتابخانه های عمومی استان کرمان هستند، اظهار کرد: این آمار افزایش شش درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.

احمد وفایی امروز 25 آبان ماه در نشست خبری به مناسبت هفته کتاب اظهار کرد: بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار حال خوش خواندن (برای دومین بار) از 23 آبان ماه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی برای تبلیغ، ترویج و افزایش اعضای کتابخانه ها و کمک به افزایش سرانه مطالعه در هفته کتاب در نظر گرفته شده، افزود: مطالعه در فضای مجازی، اینترنت و .

صورت می گیرد اما کتاب حس زیبا و دلنشینی دارد و آرامشی می دهد که شاید سایر موارد نداشته باشد.

وفایی در ادامه بیان کرد: 130 باب کتابخانه عمومی در استان کرمان داریم که فعالیت های هفته کتاب امسال در استان بیشتر کتابخانه ای است و تلاش می کنیم آمار اعضاء و امانت کتاب را افزایش بدهیم.

مدیرکل کتابخانه های استان کرمان گفت: 1017 برنامه فرهنگی برای کتابخانه های عمومی استان کرمان در هفته کتاب برگزار می شود که رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

131 هزار نفر، عضو کتابخانه های عمومی استان کرمان

131 هزار نفر، عضو کتابخانه های عمومی استان کرمان