مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 09:142019-11-16سياسي

194 تماس با اورژانس اجتماعی دامغان ثبت شد


رییس اداره بهزیستی دامغان بابیان اینکه سامانه 123 راهی برای مداخله از بروز آسیب های اجتماعی است، گفت: طی شش ماهه نخست امسال194 تماس با اورژانس اجتماعی شهرستان ثبت شده است.

- محمود زحمتکش در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 329 تماس با اورژانس اجتماعی دامغان برقرارشده است، ابراز داشت: از این تعداد تنها 194 تماس به حوزه اورژانس اجتماعی مرتبط می شود و مابقی تماس ها هیچ گونه ارتباطی با این حوزه نداشته و لذا ثبت نشدند.

وی افزود: تماس های برقرارشده با اورژانس اجتماعی دامغان را همسر آزاری، کودک آزاری، زنان و دختران فراری در معرض آسیب های اجتماعی، کودکان کار و خیابانی و پیشگیری از خودکشی بوده که توسط کارشناسان خدمات لازم ارائه و ورود پیدا کردند.

رییس بهزیستی دامغان بابیان اینکه اورژانس اجتماعی این شهرستان از سال 94 فعالیت خود را آغاز گرده است، ابراز داشت: از آن زمان تاکنون 700 تماس برقرار و به تماس های مرتبط با اورژانس اجتماعی خدمات و مشاوره های لازم ارائه شده است.

زحمتکش بابیان اینکه اورژانس اجتماعی دامغان در دو نوبت صبح و عصر با به کارگیری یک دستگاه خودرو و سه نیروی انسانی فعالیت دارد، تصریح کرد: اورژانس اجتماعی از مرکزهای وابسته به سازمان بهزیستی کشور است که بودجه این مرکز از سوی معاونت اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

194 تماس با اورژانس اجتماعی دامغان ثبت شد

194 تماس با اورژانس اجتماعی دامغان ثبت شد