مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 09:092019-11-16سياسي

معضل جدی کمبود پرستار در کشور/ نباید به بیمار به عنوان شماره تخت نگاه کنیم


اکنون کمبود پرستار یک معضل اساسی و در یکی دو سال اخیر نیرویی در این خصوص جذب نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزرا ی فارس، محمد میرزا بیگی رییس سازمان نظام پرستاری امروز در نشست خبری با اشاره به برنامه های این سازمان در دوره پنجم اظهار داشت: جریان جدید در این سازمان ترکیبی از جوانان دهه 70 با بنیانگذاران نظام پرستاری هستند.

  وی ادامه داد: ما هیچ عقد اخوتی با کسی نداریم مگر بر سر مصالح حرفه ای و  این ائتلاف با شعار هویت، وفاق و همدلی در انتخابات نظام پرستاری شرکت کرد و تمام 25 نفر عضو شورای عالی نظام پرستاری نیز در این انتخابات عضو ا ین ائتلفا بودند.

  رییس سازمان نظام پرستاری افزود: چارچوب این ائتلاف ارجح بودن مسائل حرفه ای بر شخص و گروه است و اعتقاد داریم که در فضای تعامل و احترام متقابل ضمن طرح مطالبات و مشکلات، باید راهکار ارائه شده و تمرکز بر راهکارها باشد تا مشکلات.

  میرزابیگی تاکید کرد: معتقد هستیم مردم باید کانون توجه باشند و منفعت اقتصادی، گروه سالاری باید پیرامون منافع بیمار و مددجو تعریف شود و براساس منافع بیمار حرکت کنیم.

  وی با تاکید بر اینکه منافع مادی زمانی شدنی است که بتوانیم به مردم خدمات مناسب ارائه دهیم و به بیمار به عنوان انسان نگاه کنیم گفت: نباید به بیمار به عنوان شماره تخت فرد در بیمارستان نگاه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل جدی کمبود پرستار در کشور/ نباید به بیمار به عنوان شماره تخت نگاه کنیم

معضل جدی کمبود پرستار در کشور/ نباید به بیمار به عنوان شماره تخت نگاه کنیم