مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 08:352019-11-16سياسي

دوره پیش دبستانی باید با نشاط و مبتنی بر ارزشها باشد


دوره پیش دبستانی باید مبتتی بر ارزشها و توام با نشاط و شادابی باشد تا تاثیر بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محسن حاجی میرزایی روز شنبه در دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی که با حضور جمعی از مسئولان کشور در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نهاد گسترده آموزش و پرورش باید از آموزه های دینی بهره گیرد تا بتواند در تعلیم و تربیت موفق باشد.

وی افزود: هویت از موضوعات اساسی در آموزش و پرورش است که باید درک درستی از جایگاه آن داشته باشیم تا بتوانیم سند تحول و نطام بنیادین را پیاده کنیم.

حاجی میرزایی گفت: در ساختن یک جامعه بالنده و باشکوه با اتکا به مردمانی باورمند باید بتوانیم ارزشهای اسلامی را حفظ و پیاده کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: انقلاب در صدد احیای تمدن اسلامی و تعالی میهن است و عزت و سربلندی مردم را هدف قرار داده است و برای ساختن کشور باید فرهنگ ایرانی اسلامی را محور کار قرار دهیم تا به هدف برسیم.

وی افزود: در جامعه ما فرهنگ استکبار ستیزی تبلیغ می شود و حمایت از مظلومان سرلوحه کار است و اقدامات زیادی برای دستیابی به این هدف مانند ساخت پل و کارخانه انجام شده ما سنگ بنا و نقطه اغازین و بنیادین این اهداف به میزان یادگیری جامعه بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره پیش دبستانی باید با نشاط و مبتنی بر ارزشها باشد

دوره پیش دبستانی باید با نشاط و مبتنی بر ارزشها باشد