مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 08:202019-11-16اقتصادي

ابلاغ آیین نامه درج کد ثبت بین المللی نشان های جغرافیایی محصولات و کالاهای صادراتی


معاون اول رییس جمهور آیین نامه اجرایی «نحوه ثبت بین المللی و درج کد اسامی مبدأ محصولات و کالاهای صادراتی در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)» را برای اجرا به دستگاه های اجرایی مربوط ابلاغ کرد.

- معاون اول رییس جمهور آیین نامه اجرایی نحوه ثبت بین المللی و درج کد اسامی مبدأ محصولات و کالاهای صادراتی در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) را برای اجرا به دستگاه های اجرایی مربوط ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه 19 آبان 1398 به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و به منظور حمایت از تولیدات داخلی و ساماندهی کالاها و محصولات ثبت شده در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)، حفاظت از نام، اصالت و حقوق مالکیت فکری محصولات در بازارهای منطقه ای و جهانی، آیین نامه اجرایی نحوه ثبت بین المللی و درج کد اسامی مبدأ محصولات و کالاهای صادراتی در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) را در 10 ماده تصویب کرد.

بر اساس اعلام وزارت صمت، تاکنون 31 نشان جغرافیایی شامل فرش دستباف مناطق مختلف ایران در سازمان جهانی مالکیت فکری به ثبت رسیده و همچنان شناسایی و ثبت سایر محصولات استراتژیک مانند زعفران خراسان، خرمای مناطق مختلف، خاویار دریای خزر، پسته دامغان، سایر میوه ها، خشکبار و محصولات معدنی صادراتی مناطق مختلف کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ آیین نامه درج کد ثبت بین المللی نشان های جغرافیایی محصولات و کالاهای صادراتی

ابلاغ آیین نامه درج کد ثبت بین المللی نشان های جغرافیایی محصولات و کالاهای صادراتی