مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 08:152019-11-16اقتصادي

روش خصوصی سازی ها تغییر می کند/ رشد اقتصادی غیرنفتی مثبت شد


وزیر اقتصاد با بیان اینکه رشد اقتصادی غیرنفتی در نیمه اول امسال مثبت بوده است، گفت: قرار است روش خصوصی سازی های جدید تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد دژپسند در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه نقطه مطلوب اقتصادی در شرایط تحریم نقاطی است که در سیاست های کلی قانون برنامه ششم توسعه به تصویر کشیده شده است، اظهار داشت: در این برنامه رشد اقتصادی حداقل هشت درصد و نرخ بیکاری تک رقمی در نظر گرفته شده است؛ با این وجود ما به این شرایط دست پیدا نکردیم و در شرایطی که با تحریم مواجه هستیم انتظار هم نمی رفت که به همه اهداف این برنامه برسیم.

وی همچنین با اشاره به استفاده 60 میلیارد دلاری از منابع خارجی و سرمایه گذاری 3000 میلیارد تومانی در کشور که در قانون برنامه ششم توسعه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در شرایطی که با اعمال انواع محدودیت ها در ورودی منابع مواجه می شویم، نمی توانیم تصور به تحقق این اهداف داشته باشیم؛ به همین دلیل می توان گفت با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی در ادامه با اشاره به صادرات غیر نفتی 24.

5 میلیارد دلاری در هفت ماهه امسال، گفت: صادرات غیر نفتی در این مدت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 10 درصد از نظر وزنی افزایش داشته که با وجود شرایط تحریم و تحمیل مضایق، قابل توجه و تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش خصوصی سازی ها تغییر می کند/ رشد اقتصادی غیرنفتی مثبت شد

روش خصوصی سازی ها تغییر می کند/ رشد اقتصادی غیرنفتی مثبت شد