مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 08:112019-11-16اقتصادي

فعالیت 84معدن در منطقه ترشیز


84معدن در منطقه ترشیز شهرستان های کاشمر، خلیل‎آباد و بردسکن فعال است.

- مرکز خراسان رضوی، رییس نظام مهندسی معدن خراسان رضوی در نخستین همایش یک روزه بررسی مشکلات و چالش‎های بخش معدن و صنعت منطقه ترشیز که با محوریت معرفی طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک و متوسط مقیاس به منظور اشتغال زایی برگزار شد، گفت: هم اکنون 84معدن در منطقه ترشیز شامل شهرستان ها‎ی کاشمر، خلیل‎آباد و بردسکن شامل 15معدن مس، دو معدن طلا و دیگر معادن فعال است.

حبیب‎الله ترشیزیان با بیان اینکه بخش معدن و صنایع می‎تواند در ایجاد فرصت های شغلی نقش مهمی را ایفا کند افزود: استفاده از این ظرفیت عظیم برای رشد و توسعه اقتصادی کشور مستلزم پرداختن با نگاهی تخصصی به مسائل فراروی این عرصه خواهد بود.

ترشیزیان ادامه داد: امیدواریم این همایش با موضوع بررسی مسائل بخش معدن و صنایع معدنی در منطقه ترشیز با هدف اشتغال زایی بتواند، نقشی موثر در بهبود و توسعه اقتصاد بخش معدن کشور داشته باشد.

وی گفت: ایران در رتبه پنجم کشورهای دارای منابع طبیعی ارزشمند دنیا قرار دارد، همچنین در جهان سالیانه حدود 17میلیارد ماده معدنی برداشت می‎شود.

رییس نظام مهندسی معدن خراسان رضوی اظهار کرد: ایران به لحاظ ذخائر معدنی جزء 10کشور نخست جهان و اولین کشور خاورمیانه است، همچنین زون درونه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 84معدن در منطقه ترشیز

فعالیت 84معدن در منطقه ترشیز