مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 08:042019-11-16اقتصادي

عضو هیأت رییسه مجلس: رییس جمهور درباره افزایش قیمت بنزین با مردم گفت وگو کند


اکبر رنجبرزاده با بیان اینکه بهتر بود افزایش قیمت بنزین به صورت پلکانی انجام می شد، گفت: رییس جمهور باید در یک گفت وگوی تلویزیونی مردم را نسبت به افزایش قیمت بنزین توجیه و قانع کند.

- اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین گفت: رییس جمهور باید در یک گفت وگوی تلویزیونی مردم را نسبت به افزایش قیمت بنزین و نتایج حاصل از این افزایش قیمت توجیه و توضیحات لازم را در این باره به مردم ارائه کند.

وی افزود: دولت بهتر بود تا با توجه به فرصت 6 ساله ای که در اختیار داشت به صورت پلکانی افزایش قیمت بنزین را اجرایی کند تا شیب تند افزایش قیمت بنزین به مردم فشار وارد نکند.

عضو هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: نمایندگان به صورت مستقیم و دائمی با مردم در ارتباطند و مناسب بود دولت در اجرای چنین طرحی از نظرات و پیشنهادات نمایندگان نیز استفاده کند که این طرح در اجرا از پختگی بیشتری برخوردار باشد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس الان زمان مناسبی برای افزایش قیمت بنزین نبود و بهتر بود دولت زمان دیگری برای این کار انتخاب می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیأت رییسه مجلس: رییس جمهور درباره افزایش قیمت بنزین با مردم گفت وگو کند

عضو هیأت رییسه مجلس: رییس جمهور درباره افزایش قیمت بنزین با مردم گفت وگو کند