مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 07:582019-11-16سياسي

مقاومت فلسطینی با احیای اندیشه دینی هم سویی دارد


رییس دانشگاه مذاهب با بیان اینکه شخصیت های مختلف حوزه و دانشگاه به احیای اندیشه دینی می پردازند، عنوان کرد: احیای جنبش عدالت خواهی و مقاومت فلسطینی با احیای اندیشه دینی هم سویی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری جمعه 24 آبان در نشست اتحادیه اندیشمندان دانشگاهی جهان اسلام کمیسیون مطالعات راهبردی و آینده پژوهی جهان بدون رژیم صهیونیستی که در سالن زرین هتل آزادی برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: یکی از مهم ترین شاخص های مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه تمدن نوین اسلامی، موضوع خردورزی و بازسازی فکر دینی است.

وی اضافه کرد: منظور از احیای فکر دینی رواج مفاهیم اندیشه های دینی نیست چرا که در این صورت بسیاری از اندیشمندان مروج مفاهیم و عناوینی در حوزه اسلام شناسی بوده اند بلکه مقصود از احیای فکر دینی این است که دین به صورتی تبیین شود که پاسخگوی سئوالات و شبهات زمانه باشد و از سویی به صورتی باشد که پیرو آن دین احساس فخر و مباهات کند.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی از امام خمینی(ره) به عنوان احیاگر فکر دینی و بزرگ ترین متفکر در این حوزه نام برد و گفت: این شخصیت اسلام و آموزه های وحیانی اسلام را به عنوان مبانی بزرگ ترین حرکت سیاسی و اجتماعی دوره معاصر قرار داد و از سویی دیگر، بینش امام و درک و فهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطینی با احیای اندیشه دینی هم سویی دارد

مقاومت فلسطینی با احیای اندیشه دینی هم سویی دارد