مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 07:202019-11-16فرهنگي

فروش بیش از 8 میلیارد تومان در بیست ویکمین نمایشگاه کتاب مشهد


 معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بیست ویکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد بیش از 8 میلیارد تومان فروش را در کارنامه خود ثبت کرد.

- معاون فرهنگی و رسانه اداره کل ارشاد خراسان رضوی خبر داد؛ فروش بیش از 8 میلیارد تومان در بیست ویکمین نمایشگاه کتاب مشهد ایسنا/خراسان رضوی  معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بیست ویکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد بیش از 8 میلیارد تومان فروش را در کارنامه خود ثبت کرد.

افشین تحفه گر با بیان این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب مشهد امسال از 8 تا 15 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برپا شد و در مجموع 8 میلیارد و 120 میلیون تومان فروش داشت که نشان می دهد در مدت برپایی نمایشگاه به طور متوسط مشهدی ها روزانه بیش از یک میلیارد تومان کتاب خریدند.

وی ادامه داد: در مدت هشت روز برگزاری این نمایشگاه، 23 هزار قطعه بن کتاب برای 23 هزار نفر به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان از سوی بانک عامل به صورت فروش حضوری عرضه شد و عموم مردم از آن استفاده کردند.

تحفه گر تصریح کرد: سال گذشته در بیستمین دوره نمایشگاه کتاب مشهد 6 میلیارد و 300 میلیون تومان فروش ثبت شد که امسال رشد مطلوبی در میزان فروش نمایشگاه داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بیش از 8 میلیارد تومان در بیست ویکمین نمایشگاه کتاب مشهد

فروش بیش از 8 میلیارد تومان در بیست ویکمین نمایشگاه کتاب مشهد