مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 06:552019-11-16اقتصادي

صفر تا 100 سهمیه بندی بنزین


بامداد جمعه 24 آبان، بنزین سهمیه بندی شد و قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیه ای (60 لیتر ماهانه برای خودروهای شخصی) در هر لیتر 1500 تومان و به صورت آزاد 3000 تومان تعیین شد که طبق اعلام وزیر نفت از محل اجرای این طرح در طول یک سال آینده، - بامداد جمعه 24 آبان، بنزین سهمیه بندی شد و قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیه ای (60 لیتر ماهانه برای خودروهای شخصی) در هر لیتر 1500 تومان و به صورت آزاد 3000 تومان تعیین شد که طبق اعلام وزیر نفت از محل اجرای این طرح در طول یک سال آینده، 31 هزار میلیارد تومان درآمد کسب خواهد شد که همه این مقدار به مردم تعلق می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت این فرآورده نفتی مدتی بود که مطرح بود که بالاخره مورد تایید قرار گرفت و وارد مرحله اجرایی شد، البته این در شرایطی است که هنوز افرادی هستند که کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده از وضعیت کارت های سوخت، در حال حاضر بیش از 700 هزار کارت سوخت در باجه های معطل پست قرار دارد که با توجه به سهمیه بندی بنزین به نظر می رسد به زودی تعیین تکلیف می شوند.

شهرام رضایی- مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران - در این باره گفت: افرادی که درخواست کارت هوشمند سوخت خودروی خود را داده اند و دریافت نکرده اند، می توانند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا 100 سهمیه بندی بنزین

صفر تا 100 سهمیه بندی بنزین