مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 01:302019-11-15اجتماعي

آق قلا منتظر سیل پاییزی / چرا لایروبی گرگان رود و قره سو 8 ماه طول کشیده است؟


اعظم ذوالفقاری منظری؛ * بارندگی غرب استان گلستان در چند روز گذشته، در واقع اخطار به مسئولان بود.

بارندگی که تنها چند ساعت طول کشید، - اراضی شهری در شهر های گلستان، به ویژه شهر های غربی این استان از سیلی که در بهار امسال رخ داد، سیرآب است و دیگر توان جذب آب را هم ندارد؛ بنابراین با بارش جدید، راه هایی برای حرکت آب به سمت دریا باید ایجاد شود یا راه روخانه ها از شاخه های درختان و نخاله ها پاکسازی شود تا آب مسیر خود را به سمت دریا پیدا کند.

آبگرفتگی آق قلا با 5 ساعت بارش! یکی از اهالی آق قلا در گفتگو با خبرنگار ما به این مساله اشاره می کند و می گوید: چند روز گذشته با پنج ساعت بارش باران، برخی محله ها را آب گرفت و همین ما را نگران می کند که با بارش دوباره، آب سطح بیشتری از شهر را بپوشاند.

این بانوی آق قلایی می گوید: رودخانه را هر روز می بینیم که پر از آب است و در صورت بارش دوباره باران، ممکن است باز هم سرریز شود و آب به داخل شهر نفوذ کند.

وی ادامه می دهد: ما هر روز اخبار هواشناسی را با دقت دنبال می کنیم، از یک طرف بارش باران است و رحمت الهی و از طرف دیگر ماییم و خانه هایی که هنوز از سیل بهار، خشک نشده اند.

او توضیح می دهد: باران که می بارد، حیاط خانه ما مملو از گل می شود، به صورتی که برای تردد در حیاط باید از تکه های سنگ و آجر استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آق قلا منتظر سیل پاییزی / چرا لایروبی گرگان رود و قره سو 8 ماه طول کشیده است؟

آق قلا منتظر سیل پاییزی / چرا لایروبی گرگان رود و قره سو 8 ماه طول کشیده است؟