مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 22:302019-11-15ورزشي

نهمین برد متوالی ایتالیا بدون شکست/ برد پر گل اسپانیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت های مرحله مقدماتی یورو 2020 و از هفته نهم و یک بازی مانده با آخر این مرحله از ساعت 23 و15 دقیقه 5 بازی در 3 گروه مختلف برگزار شد که ایتالیا که صعود خود را قطعی کرده است مقابل بوسنی قرار گرفت و اسپانیا به مصاف مالت رفت.

- هفته نهم و یک بازی مانده با آخر مرحله مقدماتی یورو 2020 با تداوم شکست ناپذیری ایتالیا و برد پر گل اسپانیا همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در ادامه رقابت های مرحله مقدماتی یورو 2020 و از هفته نهم و یک بازی مانده با آخر این مرحله از ساعت 23 و15 دقیقه 5 بازی در 3 گروه مختلف برگزار شد که ایتالیا که صعود خود را قطعی کرده است مقابل بوسنی قرار گرفت و اسپانیا به مصاف مالت رفت.

ایتالیا در ادامه روند شکست ناپذیری خود در مرحله گروهی مقابل بوسنی با برتری قاطع 3 بر صفر به روند شکست ناپذیری خوددر 9 بازی متوالی تداوم بخشید و اسپانیا در دیداری پر گل با 7 گل مالت را در هم شکست.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است: گروه D دانمارک 6 - جبل الطارق صفر سوییس یک -گرجستان صفر در این گروه تکلیف صعود به هفته آخر کشیده شد.

دانمارک 15، سوییس 14 و ایرلند 12 امتیازی هستند.

گروه F رومانی صفر - سوئد 2 اسپانیا 7 - مالت صفر برای ماتادورها موراتا 23، کازولا 41، تورس 63، سارابیا 64، اولمو 69، مورنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین برد متوالی ایتالیا بدون شکست/ برد پر گل اسپانیا

نهمین برد متوالی ایتالیا بدون شکست/ برد پر گل اسپانیا