مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 18:122019-11-15بين الملل

وزیر اوقاف سوریه: حوادث منطقه، توطئه علیه آرمان فلسطین است


وزیر اوقا ف سوریه می گوید حوادث سال های اخیر در منطقه غرب آسیا با هدف محو کردن مسئله فلسطین رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالستار السید ، وزیر امور اوقاف سوریه تحولات جاری در منطقه از جمله کشورهای عراق و سوریه و یمن را توطئه ای علیه قدس و فلسطین دانست.

عبدالستار شامگاه جمعه (24 آبان) در گفت وگو با شبکه تلویزیونی المیادین لبنان گفت که آنچه در سوریه اتفاق افتاد، جنگ آمریکایی-صهیونیستی بود که از ابزار [برخی کشورهای] عربی استفاده کرد و هدف آن، ضربه زدن به آرمان فلسطین است .

وزیر اوقاف سوریه در مورد اظهارات دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا که گفته بود حضور نظامیان این کشور در سوریه به دلیل حمایت از چاه های نفت است، گفت که ترامپ نفت را فراتر از همه ارزش ها می داند و حضور نظامیان آمریکا در سوریه مانع از پیروزی کامل می شود .

آمریکا از سال 2014 که ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش را برای مقابله با این گروه تروریستی ایجاد کرد، به بهانه جنگ با تروریسم وارد سوریه شد و بخش هایی از خاک این کشور (مانند التنف در شرق) در اشغال نظامیان آمریکا یا شبه نظامیان مورد حمایت این کشور (شمال شرق) است.

به رغم اینکه ترامپ بارها از ضرورت خروج نیروهای آمریکایی از سوریه سخن گفته، ولی مطابق آخرین آمار و اظهارت مقامات آمریکایی چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اوقاف سوریه: حوادث منطقه، توطئه علیه آرمان فلسطین است

وزیر اوقاف سوریه: حوادث منطقه، توطئه علیه آرمان فلسطین است