مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 18:052019-11-15فرهنگي

ظرفیت و سرمایه انسانی در هنر تئاتر فارس یگانه است


مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارساد اسلامی گفت: ظرفیت و سرمایه انسانی در هنر تئاتر که شامل هنرمندان و مخاطبان است، در استان فارس یگانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام کرمی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه سی امین جشنواره فجر استان فارس با اشاره به اینکه بنا به روالی سنتی و تاریخی اعتبار حوزه هنرهای نمایشی در قیاس با سایر هنرها محدود است، اظهار داشت: از همین منظر، مشارکت بخش خصوصی و سایر نهادهای فرهنگی هنری در عرصه نمایش بسیار ضروری است و رویکردی برای رشد و توسعه تئاتر است.

وی در جمع هنرمندان اضافه کرد: مایه شادمانی است که استان فارس از قابلیت بخش خصوصی به بهترین وجه استفاده می کند و در این میان، حمایت شهرداری از فعالیت های حوزه هنرهای نمایشی نیز بسیار ستودنی است.

به گفته مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی، استان فارس ظرفیت بسیار خوبی در عرصه هنرهای نمایشی دارد و از استان های شاخص در این زمینه به شمار می رود که هنرمندانی شایسته به عرصه ملی و جهانی تقدیم کرده است.

کرمی ادامه داد: ظرفیت و سرمایه انسانی در هنر تئاتر که شامل هنرمندان و مخاطبان می باشد؛ در استان فارس یگانه است، امکانات مرکز هنرهای نمایشی کمتر از قابلیت هایی است که در فعالیت های هنری نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت و سرمایه انسانی در هنر تئاتر فارس یگانه است

ظرفیت و سرمایه انسانی در هنر تئاتر فارس یگانه است