مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 17:552019-11-15اقتصادي

افزایش قیمت به بهانه گران شدن بنزین خلاف قانون است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: هیچگونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات قابل قبول نیست و با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد.

- ایسنا/البرز رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: هیچگونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات قابل قبول نیست و با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد.

رامین ربیعی امشب 24 آبان ماه در حاشیه جلسه فوق العاده تنظیم بازار استان البرز افزود: در جلسه امشب، اوضاع بازار استان البرز و انبار کالاهای اساسی استان مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس گزارش های مطرح شده، ذخایر کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز استان و کشور در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز ربیعی تصریح کرد: هیچگونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات، قابل قبول نیست و با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد.

بنا به گفته این مقام مسول، بازار استان البرز علاوه بر سازمان صمت، توسط سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی اصناف، رصد و نظارت خواهد شد.

ربیعی با اشاره به کمک اصناف در زمینه آرامش بخشی به بازار ادامه داد: اتاق های اصناف استان موظفند ضمن برگزاری جلسات کارشناسی با اتحادیه های صنفی، مانع بروز هر نوع تخلف و تخطی در تامین کالای مورد نیاز مردم و قیمت آن شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت به بهانه گران شدن بنزین خلاف قانون است

افزایش قیمت به بهانه گران شدن بنزین خلاف قانون است