مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 17:102019-11-15ورزشي

تیم فوتبال شهر خودرو زمین تمرینی ندارد


سرمربی تیم پدیده شهر خودرو مشهد گفت:با توجه به سرمای هوا و آماده نشدن زمین شماره 2 ورزشگاه امام رضا (ع) شرایط سختی در پیش رو داریم.

- سرمربی تیم پدیده شهر خودرو مشهد گفت:با توجه به سرمای هوا و آماده نشدن زمین شماره 2 ورزشگاه امام رضا (ع) شرایط سختی در پیش رو داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ،مرکز خراسان رضوی،یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیم شهر خودرو با گل گهر سیرجان افزود:هزینه این تیم،یک چهارم تیمهای بزرگ کشور است و با این شرایط از بازیهای مهمی که در پیش رو داریم استقبال می کنیم و آن را یک فرصت می دانیم.

وی ادامه داد:با توجه به دیدارهای تیم ملی کشورمان فکر می کنم یک یا دو بازیکن از این تیم بتوانند به صورت ثابت در تیم ملی بازی کنند.

سرمربی تیم شهر خودرو گفت: بازی مقابل گل گهر سیرجان بسیار سخت بود چون دفاعی بازی کردند و گل گهر می توانست در این بازی ما را شکست دهد ولی مهدی رحمتی دروازه بان تیم شهرخودرو در پیروزی ما نقش بسیار مهمی ایفا کرد.

گل محمدی افزود: برخی افراد قصد دارند با تاثیرگذاری بر روی مدیر این باشگاه برنامه هایی را پیاده کنند و من به آقای حمیداوی توصیه می کنم مراقب این افراد باشند.

جلالی سر مربی گل گهر سیرجان نیز در این نشست خبری گفت: تیم پانزدهم جدول هستیم که در مقابل تیم صدر جدولی لیگ برتر به خوبی بازی کردیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال شهر خودرو زمین تمرینی ندارد

تیم فوتبال شهر خودرو زمین تمرینی ندارد