مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 13:592019-11-15اقتصادي

رونق بوم گردی از برنامه های اصلی برای توسعه گردشگری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه گردشگری توسط دولت خبر داد و گفت: رونق بوم گردی از برنامه های اصلی برای توسعه گردشگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور عصر جمعه در ویژه برنامه زنده تلویزیونی ششمین جشنواره ملی فرهنگی، ورزشی، آیینی اقوام ایران (جشن بهار مهربانی) به میزبانی گرمسار ضمن بیان اینکه رونق بومگردی از برنامه های اصلی برای توسعه گردشگری است، ابراز داشت: و خوشبختانه تسهیلات ارزان قیمت نیز به همین منظور در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

وی ضمن بیان اینکه دولت تدبیر و امید و وزارت میراث فرهنگی به منظور توسعه گردشگری، تسهیلات ویژه ای را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد، افزود: چند برابر شدن بوم گردی ها طی چند سال گذشته حاصل اجرای برنامه های موفق دولت و استقبال خوب مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه مردم از جشنواره ها استقبال می کنند، ابراز داشت: طی سال جاری این چندمین جشنواره استانی است که در شهرستان های مختلف استان برگزار می شود که باید گفت این امر یکی از بهترین راه ها برای تبادل فرهنگی بین اقوام و قبایل ایران زمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق بوم گردی از برنامه های اصلی برای توسعه گردشگری است

رونق بوم گردی از برنامه های اصلی برای توسعه گردشگری است