مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 11:442019-11-15اقتصادي

200 کانتینر لوازم آرایشی، همچنان بلاتکلیف


عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از دپوی 200 کانتیر لوازم آرایشی در گمرک خبر داد.

- موسی احمدزاده در گفت وگو با ایسنا، از دپوی 200 کانتینر لوازم آرایشی از حدود 10 ماه پیش در گمرک خبر داد و علت آن را درخواست منشاء ارز از سوی بانک مرکزی توصیف کرد.

وی با بیان اینکه 200 کانتینر لوازم آرایش دپو شده در گمرک با ارز آزاد وارد شده است، اظهار کرد: سازمان های مسئول باید توجه کنند که این محصولات بهداشتی است و تاریخ برخی از آن ها در این مدت منقضی می شود و در حال حاضر وزارت بهداشت نیز باید برای ترخیص آن ها تصمیم گیری کند.

احمدزاده در ادامه خواستار حل مشکل کالاهای دپو شده در گمرک شد و تصریح کرد: علاوه بر ورود کالای قاچاق به کشور، شاهد تولید کالاهای فیک برندهای مشهور نیز هستیم.

ادامه ممنوعیت واردات قانونی لوازم آرایشی عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران در ادامه اظهار کرد: 20 مهر ماه وزیر صنعت، معدن و تجارت طی جلسه ای در اتاق بازرگانی ایران وعده داد که بخشنامه ممنوعیت لوازم آرایشی لغو شود، اما این وعده تاکنون عملی نشده است.

وی با بیان اینکه تولید فعلی کشور در بخش لوازم آرایشی نیاز کشور را برطرف نمی کند، تصریح کرد: ممنوعیت واردات لوازم آرایش و وجود 15 مرز در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 کانتینر لوازم آرایشی، همچنان بلاتکلیف

200 کانتینر لوازم آرایشی، همچنان بلاتکلیف