مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 11:282019-11-15سياسي

مسئولان نباید به دنبال مذاکره مجدد با دشمنان باشند


به دلیل بدقولی های فراوان اروپا و آمریکا بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی، مسئولان نباید مجددا به دنبال مذاکره با آنها باشند.

- کاشان - امام جمعه مشهداردهال گفت: به دلیل بدقولی های فراوان اروپا و آمریکا بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی، مسئولان نباید مجددا به دنبال مذاکره با آنها باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن عرض تبریک به مناسب ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: زندگی پیامبر اکرم(ص) زوایای گوناگونی دارد و بر همین اساس می توان زندگی آن حضرت را از زوایای مختلفی بررسی کرد.

وی ضمن اشاره به روایتی در مورد نحوه برخورد با دوست و دشمن افزود: طرف مقابل ما با هدف نابودی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی قصد دارد تا ایران را به پای میز مذاکره بکشاند و بر همین اساس زمانی که یک مرتبه بدقولی های دشمن در مذاکره را تجربه کردیم نباید مجدد به دنبال مذاکره با دشمن باشیم.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به اهداف دشمن در پیگیری مذاکره با ایران ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب با اقتدار از وجود موشک های دوربرد نقطه زن در کشور خبر دادند و این مهم هشداری برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که دست از پا خطا نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان نباید به دنبال مذاکره مجدد با دشمنان باشند

مسئولان نباید به دنبال مذاکره مجدد با دشمنان باشند