مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 11:262019-11-15سياسي

مردم در مسیر تحقق عدالت با مسئولان کشور همراه هستند


امام جمعه بوین میاندشت با بیان اینکه مردم با مسئولان در مسیر تحقق عدالت همراه هستند، گفت: محاکمه مفسدان اقتصادی بدون ملاحضه کاری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با بیان اینکه تشکیل انقلاب اسلامی الگو گرفته از سیره و روش پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است، اظهار داشت: اعمال خالص مسیر تقوا را برای انسان هموار می سازد.

وی گفت: در نظام اسلامی به همان میزان که افراد برای پایداری انقلاب تلاش می کنند به همان میزان برای انقلاب درونی و کسب فضائل اخلاقی نیز باید تلاش کنند.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه ایجاد امید و نشاط در جامعه و پرهیز از بدگویی در جامعه از ویژه گی دولت تدبیر و امید است و نباید در برهه کنونی برخی بین سران سه قوه دو قطبی ایجاد کنند، افزود: دستگیری روح الله زم باعث ایجاد امید بین مردم شد.

مردم با مسئولان در مسیر تحقق عدالت همراه هستند وی با بیان اینکه مردم با مسئولانی همراه هستند که برای حرکت انقلاب در مسیر عدل و عدالت تلاش می کنند، گفت: در برخورد با مفسدان اقتصادی قوه قضاییه همانگونه که با دلیری ایستادگی کرده است باید محاکمه آن ها نیز بدون ملاحضه کاری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در مسیر تحقق عدالت با مسئولان کشور همراه هستند

مردم در مسیر تحقق عدالت با مسئولان کشور همراه هستند