مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 11:072019-11-15سياسي

مدیران کشور نیازمند روحیه و رویه بسیجی هستند


امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه امروز مدیران ما نیازمند روحیه و رویه بسیجی هستند، گفت: روحیه بسیج، یعنی بیشترین کار و خدمت با کمترین امکانات و بسیجیان ما بودند که با فداکار و ایثارگر در تمامی صحنه ها حاضر شدند.

- ایسنا/کرمان امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه امروز مدیران ما نیازمند روحیه و رویه بسیجی هستند، گفت: روحیه بسیج، یعنی بیشترین کار و خدمت با کمترین امکانات و بسیجیان ما بودند که با فداکار و ایثارگر در تمامی صحنه ها حاضر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان با تبریک ولادت پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت بیان کرد: رسالت و امامت، دو جریان مهمی هستند که هدایت بشریت را به عهده گرفتند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه اطاعت و توجه به منویات رهبری و پیاده کردن آنها در جامعه یکی از ویژگی های بسیج است گفت: بسیجیان ما زمانی که قطعنامه توسط امام راحل پذیرفته شد با چشم اشکبار و با تمام وجود این مسئله را پذیرفته و اطاعت کردند و این روحیه بسیج است.

وی با بیان اینکه امروز مدیران ما نیازمند روحیه و رویه بسیجی هستند افزود: روحیه بسیج، یعنی بیشترین کار و خدمت با کمترین امکانات و بسیجیان ما بودند که با فداکار و ایثارگر در تمامی صحنه ها حاضر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کشور نیازمند روحیه و رویه بسیجی هستند

مدیران کشور نیازمند روحیه و رویه بسیجی هستند