مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 11:032019-11-15سياسي

اصلاح قیمت بنزین منجر به گرانی دیگر کالاها نشود/ لزوم نظارت دقیق دولت


بایستی نظارت دقیق و ویژه بر اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین اعمال شود تا شاهد تورم و گرانی دیگر کالاها در جامعه نباشیم.

- نورآباد- امام جمعه نورآباد گفت: بایستی نظارت دقیق و ویژه بر اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین اعمال شود تا شاهد تورم و گرانی دیگر کالاها در جامعه نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه نورآباد با اشاره به اجرای طرح سهمیه بندی و اصلاح قیمت بنزین گفت: زمان کنونی فرصت مناسبی برای افزایش قیمت بنزین نبود.

وی افزود : در حال حاضر مردم با مشکلات اقتصادی و گرانی مواجه اند و گران شدن بنزین مشکلات مردم به خصوص قشر ضعیف را بیشتر می کند.

امام جمعه نورآباد تصریح کرد: این طرح می بایست با تدبیر و حساسیت بیشتری اجرایی می شد تا گرانی و تورم مردم را با مشکل مواجه نکند.

حجت الاسلام جمیاری اساس طرح سهمیه بندی سوخت را بر اساس گفته مسئولان بسیار خوب عنوان کرد زیرا برنامه های خوبی برای جبران در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اما الان وقتش نبود؛ حالا که دولت طرح اصلاح شدن قیمت را اجرا کرده است بایستی نظارت ها بیشتر شود تا شاهد تورم و گرانی در جامعه نباشیم.

وی با بیان اینکه یارانه بنزین تا کنون کجا هزینه شده است، تصریح کرد: مردم حق دارند از هزینه هایی که اعلام می شود صرف نیازمندان شده است اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قیمت بنزین منجر به گرانی دیگر کالاها نشود/ لزوم نظارت دقیق دولت

اصلاح قیمت بنزین منجر به گرانی دیگر کالاها نشود/ لزوم نظارت دقیق دولت