مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 11:002019-11-15سياسي

وحدت مهمترین ابزار برابر توطئه های استکبار است


امام جمعه موقت سنندج بر اتحاد و همبستگی پیروان فرق اسلامی در برابر دشمنان تاکید کرد و گفت: وحدت مهمترین ابزار در برابر توطئه های استکبار جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ایام ماه ربیع الاول و هفته وحدت اظهار کرد: هر مسلمانی که می خواهد مورد شفاعت رسول الله(ص) قرار گیرد باید پیرو سیره و سنت نبوی باشد.

وی افزود: صداقت، امانت داری، حسن خلق و مردم داری از جمله ویژگی های شخصیتی است که موجب می شود مورد شفاعت پیامبر قرار بگیریم.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه خطبه های این هفته با تقدیر از مردم کردستان در خصوص برپایی مراسمات مولودی خوانی رسول الله(ص) اظهار کرد: این اقدامات نشان دهنده فرهنگ غنی مردم این منطقه بوده و امید است این محافل فرهنگی و هویتی برای نسل های آتی ماندگار بماند.

ماموستا حسینی افزود: مراسم مولودی خوانی کردستانی ها سرشار از محبت به رسول الله(ص) و شکرگذاری حضرت باری تعالی در خصوص نعمت وجود رسول الله(ص) است.

وی در ادامه سخنان خود از خدمات فرمانده پیشین سپاه بیت المقدس  کردستان در خصوص خدمت به مردم کردستان تقدیر کرد و گفت: تلاش های سردار رجبی در حوزه محرومیت زدایی فراموش ناشدنی است و امیدواریم سردار حسینی فرمانده جدید سپاه کردستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت مهمترین ابزار برابر توطئه های استکبار است

وحدت مهمترین ابزار برابر توطئه های استکبار است