مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:572019-11-15سياسي

درآمد حاصل از گرانی بنزین به اقشار ضعیف برسد


امام جمعه موقت همدان در واکنش به گرانی بنزین گفت: ادعا می کنند گرانی بنزین برای کاهش قاچاق است، برای حل این مشکل جلوی قاچاقچی را باید گرفت و اگر برخورد قاطع نکنیم باز هم این کار ادامه پیدا می کند.

- آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر همدان، اظهار کرد: نسبت به تصمیمات دولت از نظر قانونی تسلیم هستیم اما خواهش داریم فشار بر قشر ضعیف برداشته شود و پولی که از این درآمد حاصل خواهد شد، واقعا به اقشار ضعیف برسد.

وی در ادامه باتاکید بر اینکه در مقابل صهیونیست ها باید متحد باشیم، گفت: برای اسراییل حضور در منطقه مشکل شده و به گفته مقام معظم رهبری دوره این زدن و رفتن تمام شده است.

امام راحل و رهبر نیز در این 40 سال سنت اسلامی، قرآنی و معنوی را در اجتماعات ما زنده کردند و امت ما با اقتدا به سیره رسول اکرم(ص) به این عزت رسیده و 40 سال جبهه مقاومت کشور تبدیل به الگو در جهان شده است .

وی با بیان اینکه 70 سال به ما تهمت می زدند که دین افیون کشورها است اما انقلاب و شهدا خلاف این ادعا را ثابت کردند دین منجی کشورها است، خاطرنشان کرد: 4000 شاگرددر مکتب امام صادق(ع) تربیت شده اند و حوزه های علمیه افتخار می کنند که ادامه دهنده راه حوزه های علمیه امام صادق(ع) هستند، اگر این خط فکری ائمه به ویژه امام صادق(ع) نبود داعشی ها و عربستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد حاصل از گرانی بنزین به اقشار ضعیف برسد

درآمد حاصل از گرانی بنزین به اقشار ضعیف برسد