مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:482019-11-15اقتصادي

عدالت اقتصادی استفاده یکسان از امکانات کشور است


عدالت اقتصادی باید به گونه ای باشد که همه طبقات از امکانات یکسان استفاده کنند نه اینکه عده ای بر اساس روابط و رانت کشور را در اختیار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری امام جمعه شهر خیرآباد ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته خیرآباد ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: آنچه در قرآن به ما سفارش شده است الگوگیری از زندگی پیامبر اسلام (ص) است.

امام جمعه خیرآباد  با بیان اینکه رفتار و کردار زندگی پیامبر اسلام برای ما آموزنده و الگو است به برخی از آنان اشاره کرد و گفت:ساده زیستی پیامبر که مخالف آن تجمل گرایی در زندگی است؛ حمایت از مظلوم، صداقت در برخورد با مردم، اهل گذشت و عفو و برخورد قاطعانه با کفار و کسانی که به اسلام خیانت کردند از جمله رفتارهای پیامبر(ص) بوده است.

  طزری با اشاره به سهمیه بندی بنزین خاطرنشان کرد: دولت و مسئولان باید نظارت کافی داشته باشند که افزایش بنزین موجب افزایش کالاهای اساسی مردم نشود و اینکه حق مردم است که بدانند درآمدی که از این طریق به دست می آید در کجا و چگونه مصرف می شود.

وی بیان کرد: عزیزان اطلاعات سپاه توانستند یکی از ابر بدهکاران را از خارج کشور به داخل کشور برگردانند که بسیار جای تشکر و قدردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت اقتصادی استفاده یکسان از امکانات کشور است

عدالت اقتصادی استفاده یکسان از امکانات کشور است