مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:302019-11-15سياسي

مسئولان به مردم و گرفتاری های آن ها توجه کنند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: کتاب را به عنوان کالای زندگی بدانیم، زیرا کتاب مهم است و به جامعه رشد، حیات و بصیرت می بخشد، بنابراین لازم است بهترین کتاب را دنبال کنیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: کتاب را به عنوان کالای زندگی بدانیم، زیرا کتاب مهم است و به جامعه رشد، حیات و بصیرت می بخشد، بنابراین لازم است بهترین کتاب را دنبال کنیم.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام 24 آبان ماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد، ضرورت تکریم انسان را از جمله ویژگی پیامبر دانست و اظهار کرد: پیامبر ایمان آوردگان را احترام و کسانی که دانش ایمانی داشتند را بیشتر مورد توجه قرار می دادند که این روال همه پیامبران گران قدر بود.

وی افزود: مومن همه فضیلت ها را از خدا می خواهد و دنبال رضایت خداوند است، خدا در همه ابعاد زندگی مومنان و پیروان پیامبر دیده می شود و شیطان در زندگی آن ها راه ندارد.

وی با بیان اینکه خداوند بعد از خود، پیامبر را به عنوان اشرف موجودات قرار داد، تصریح کرد: چگونگی خلقت پیامبر قصه نیست، بلکه حقیقتی است تا ما قدردان وجود پیامبر باشیم، افتخار ما این است که پیروان چنین پیامبری هستیم که امید است به برکت ایشان روسفید شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به مردم و گرفتاری های آن ها توجه کنند

مسئولان به مردم و گرفتاری های آن ها توجه کنند