مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:102019-11-15سياسي

گرفتاری های امت اسلامی به خاطر نداشتن وحدت و همدلی


امام جمعه اهل سنت کیش در خطبه های نماز جمعه گفت: صمیمیت و همدلی مردم کیش قابل تحسین است و توطئه های دشمنان نتوانسته روی وحدت و همدلی مردم کیش تاثیر بگذارد.

- ، شیخ یعقوب شمس افزود: مسلمانان در اصول با هم مشترک هستند و فرعیات به اندازه ای نیست که بتواند موجب تفرقه شود اما دشمنان از کوچکترین روزنه ای استفاده می کنند تا بین امت اسلامی تفرقه ایجاد کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان امت اسلامی با همه ی اختلافاتی که دارند در دشمنی با مسلمانان همراه هم هستند اما مسلمانان با همه ی مشترکاتی که دارند به خاطر نداشتن وحدت و همدلی ، گرفتار بدبختی شده اند.

وی با بیان اینکه خدای واحد ، قبله ی واحد و پیامبری حضرت خاتم ، مهمترین زمینه های وحدت و همدلی میان مذاهب اسلامی است گفت: حضرت امام خمینی با ابتکار بی نظیر خود ، میلاد پیامبر را هفته ی وحدت نامیدند تا مسلمانان با وحدت و همدلی و برادری در کنار هم زندگی کنند.

امام جمعه اهل سنت کیش اظهار داشت : دشمنان امت اسلامی ، برخی از مسلمانان را در مقابل گروهی دیگر قرار داده اند و عده ای از مزدوران نیز فضا را مناسب دیده اند و به کشتار مسلمانان می پردازند و نهادهای حقوق بشری هم ساکت نشسته اند.

شیخ یعقوب شمس با اشاره به کشتار مردم غزه در روزهای گذشته گفت: کشورهای اسلامی و اروپایی در مقابل این جنایت ها ساکت نشسته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتاری های امت اسلامی به خاطر نداشتن وحدت و همدلی

گرفتاری های امت اسلامی به خاطر نداشتن وحدت و همدلی