مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 10:042019-11-15سياسي

رییس دیوان عالی کشور روز عید خود را چگونه گذراند؟+عکس


به طور معمول افراد روحانی و صاحب منصب در ایام عید نظیر روز میلاد پیامبر گرامی اسلام سعی بر انجام فعالیت های دینی و دید و بازدید و شرکت در برخی مراسم مذهبی دارند اما رییس دیوان عالی کشور روز عید خود را به گونه ای دیگر گذارنده است.

- رییس دیوان عالی کشور روز عید خود را چگونه گذراند؟+عکس به طور معمول افراد روحانی و صاحب منصب در ایام عید نظیر روز میلاد پیامبر گرامی اسلام سعی بر انجام فعالیت های دینی و دید و بازدید و شرکت در برخی مراسم مذهبی دارند اما رییس دیوان عالی کشور روز عید خود را به گونه ای دیگر گذارنده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حقوقی و قضایی فارس، موضوع نظارت های درون سازمانی یکی از موضوعات مهمی است که در مدیریت کلان و به جهت پیشبرد اهداف عالیه هر سازامانی مورد توجه قرار می گیرد.

اهمیت این نظارتهای درون سازمانی در نهادها و دستگاه هایی که با حقوق مردم سر و کار دارند مانند دستگاه قضایی کشور چندین برابر بوده و جایگاه ویژه تری دارد.

آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه از ابتدای حضور در دستگاه قضایی بر موضوع نظارتهای درون سازمانی تأکید ویژه ای داشته و یکی از افراد و مسؤولانی که در دستگاه قضایی به این حساسیت رییس قوه قضاییه لبیک گفته است حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیوان عالی کشور روز عید خود را چگونه گذراند؟+عکس

رییس دیوان عالی کشور روز عید خود را چگونه گذراند؟+عکس