مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 07:552019-11-15دانش

نیازمند تلاش جمعی برای محو «فاصله علمی» در جهان هستیم


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با مدیر کل یونسکو، ضمن برشمردن پیشرفت های ایران در زمینه های علمی و دانشگاهی، خواستار تلاش جمعی برای محو «فاصله علمی» در جهان و ایجاد شرایط لازم برای دسترسی همه ملت ها به دستاوردهای علمی بشریت شد.

- به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که در راس هیاتی برای شرکت در چهلمین نشست کنفرانس عمومی سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی ملل متحد، (یونسکو) در پاریس حضور داشت، با اودری ازوله، مدیرکل یونسکو دیدار و در خصوص زمینه های همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و سازمان یونسکو تبادل نظر کرد.

در این دیدار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان با اشاره به اهمیت فعالیت های یونسکو در مباحث علمی، آموزشی و فرهنگی در سطح جهانی، با یادآوری پیشرفت ها و دستاوردهای ایران در زمینه های علمی و فرهنگی طی دهه های اخیر، آمادگی کشورمان برای ارتقای سطح همکاری های منطقه ای و بین المللی و ارائه تجربیات کشور از طریق کمیسیون ملی یونسکو در ایران و دفتر منطقه ای یونسکو در تهران را اعلام کرد.

وی، ضمن برشمردن مواردی از همکاری های علمی و دانشگاهی کشورمان در منطقه غرب آسیا، به موضوع ارائه شرایط تحصیل برای فرزندان پناهندگان خارجی مقیم ایران پرداخت و به دستور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تلاش جمعی برای محو «فاصله علمی» در جهان هستیم

نیازمند تلاش جمعی برای محو «فاصله علمی» در جهان هستیم