مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 07:452019-11-15سياسي

آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی جازموریان و گلخانه های هیدروپونیک در کرمان


سیدحسین مرعشی با ابراز تاسف از سرنوشت منطقه ویژه اقتصادی جازموریان و برخی از طرح های زیربنایی در سطح استان کرمان گفت: اگر چه باید برای احداث منطقه ویژه هزینه کرد و هیچ در آمدی نیز به تبع آن وجود ندارد، - ایسنا/تهران "سیدحسین مرعشی" با ابراز تاسف از سرنوشت منطقه ویژه اقتصادی جازموریان و برخی از طرح های زیربنایی در سطح استان کرمان گفت: اگر چه باید برای احداث منطقه ویژه هزینه کرد و هیچ در آمدی نیز به تبع آن وجود ندارد، اما باز هم با مخالفت هایی روبرو هستیم.

وی در گفت گو با ایسنا افزود: ما برای آبادانی جیرفت، عنبرآباد، رودبار و همه منطقه جنوب کرمان آنچه به عقلمان برسد و در توانمان باشد انجام می دهیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به موانع توسعه گلخانه های هیدروپونیک تصریح کرد: طرح گلخانه های هیدروپونیک را مطرح کردیم و همه کارها انجام شدند، کشاورز زمین مورد نیاز را داده و زمین را تغییر کاربری دادیم و تسطیح کردیم، اما با حکم قضایی جلوی ادامه کار گرفته شده است.

وی اظهار کرد: وقتی با حکم قضایی جلوی پروژه گرفته می شود ما باید چکار کنیم؟ این پروژه تاریخ کشاورزی استان بود؛ کل پروژه احداث گلخانه های هیدروپونیک متوقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی جازموریان و گلخانه های هیدروپونیک در کرمان

آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی جازموریان و گلخانه های هیدروپونیک در کرمان