مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 07:332019-11-15حوادث

«مخدر» نوظهور نداریم/ اسامی فریبنده موادمخدر ترفندی برای جذب مشتری


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: اسامی مختلف مواد مخدر فقط برای ایجاد جذابیت و فریب افراد است، وگرنه اکثر آنها روانگردان بوده و قدرت تخریبی بالا دارند.

- مخدر نوظهور نداریم/ اسامی فریبنده موادمخدر ترفندی برای جذب مشتری رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: اسامی مختلف مواد مخدر فقط برای ایجاد جذابیت و فریب افراد است، وگرنه اکثر آنها روانگردان بوده و قدرت تخریبی بالا دارند.

سردار محمدمسعود زاهدیان رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص ظهور و بروز موادمخدر با نام های جدید اظهار داشت: 830 عنوان NPS در دنیا شناخته شده است؛ این تعداد مواد با علائم مشخص و مشابه است؛ که غالباً با تغییر فرمولهای ریزی جابجا شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

  رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با تأکید بر این مطلب که مواد نوظهور نداریم، تصریح کرد: قاچاقچیان اسامی مواد را تغییر می دهند تا جذابیت ایجاد شود و برای مخاطبانشان هر روز مواد را با یک نام فریبنده عرضه می کنند، اما اغلب این مواد روانگردان بوده و قدرت تخریبی بالایی دارند، اگرچه اسامی شان فریبنده است.

  وی گفت: اشک خدا و اسامی این چنینی مواد مخدری است که فقط اسامی شان با یکدیگر فرق دارد؛ اما روانگردان هایی هستند که فرمولشان یکی است و عمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مخدر» نوظهور نداریم/ اسامی فریبنده موادمخدر ترفندی برای جذب مشتری

«مخدر» نوظهور نداریم/ اسامی فریبنده موادمخدر ترفندی برای جذب مشتری